Implementace ERP systému HELIOS je časově i organizačně náročný proces. Využíváme při něm technické znalosti mezinárodního leadera trhu Asseco Solutions, ale také vlastní inovace a řadu produktů, které našim zákazníkům usnadňují řízení společnosti a pomáhají jim zefektivňovat týmovou výkonnost. Proto je nabízíme i samostatně. Podívejte se, jakými způsoby posouváme české firmy technologicky kupředu.
Vstupní analýza aktuálního stavu firmy a nového informačního softwaru představuje nejdůležitější krok jeho implementace. Při kvalitním zpracování z ní totiž můžete dlouhodobě vycházet a dosahovat díky tomu trvalých úspěchů.
Implementace zahrnuje instalaci softwaru, správné nastavení parametrů systému, naplnění číselníků i počátečních stavů, přípravu požadovaných výstupních sestav a případně také provedení uživatelských úprav na míru.
Po úspěšném zaškolení a implementaci systému přichází čas na zkušební provoz s ostrými daty. Během něj si ověříte správnost nastavení projektu a upevníte vědomosti získané na školení. Po zdárném dokončení zkušebního provozu a případném vyladění systému přechází ERP
do režimu řádného provozu, na který samozřejmě dohlédneme.
Samostatně nabízíme všechny činnosti, které při procesu provádíme:
Během implementace i následného používání ERP HELIOS poskytujeme prostřednictvím hotline nepřetržitou podporu. Zákazníci se na nás mohou kdykoliv obrátit s dotazy ohledně práce se systémem. ERP také pravidelně aktualizujeme tak, aby reflektoval všechny legislativní změny a vždy obsahoval správné informace.
Využíváme vzdálené připojení. Proto dokážeme v případě potřeby reagovat a pomoci okamžitě bez ohledu na vzdálenost mezi námi a zákazníkem. Od nich průběžně shromažďujeme poznatky, ze kterých vycházíme při tvorbě nových verzí systému.
I tyto činnosti nabízíme samostatně: