Dne 24. 6. 2020 se konalo v Konferenčním hotelu Luna na Vysočině školení nových obchodních partnerů společnosti Asseco Solutions, která stojí za podnikovým informačním systémem Helios. Akce proběhla ve třech blocích a během celodenních prezentací bylo proškoleno 40 přímo přítomných obchodníků a dalších 15 obchodníků vzdáleně přes MS Teams ze Slovenska.
Programem školení bylo:
- Představení firmy Gatema IT a.s./ Prezentace Gatema MES se zaměřením na sběr dat ze strojů
- Prezentace Gatema WMS a souvisejícího HW vybavení
- Balíkobot s.r.o. / „Technologie datového napojení na dopravce z vašeho systému“
- Socos IT s.r.o. / „DOCU-X (Ušetřete peníze a čas při správě dokumentů)“
Prezentace Gatema MES proběhla atypicky ve dvojici Milan Žáček - Patrick Jirgl. Milan Žáček (Vedoucí vývoje Helios Orange) se ujal technických záležitostí, Patrick Jirgl (Manažer pro klíčové zákazníky) do prezentace vstupoval s poznámkami z obchodní sféry. Vytvořili tak dokonalý tandem, ze kterého si školení obchodníci odnesli spoustu důležitých poznatků. Jednou z klíčových novinek bylo představení řešení Gatema MES Work, které dokáže rozšířit skupinu MES řešení ETH terminálů i dotykových obrazovek o přímou podporu sběru dat z jednotlivých strojů. Toto řešení umožní přesné vyhodnocení činnosti stroje, minimalizovat chybovost obsluhy a zároveň snímat technologická data ze strojů, například stav stroje, příkon, teplotu, otáčky i čítač počtu cyklů.
Po celou dobu prezentace měli účastníci možnost prohlédnout si vystavené mobilní terminály Zebra, terminály ETH a dotykové počítače včetně příslušenství, čtečku čipů RFID (Radio Frequency Identification) a tiskárnu Zebra ZT230. Zájemci si vyzkoušeli práci s podpisovou destičkou (SignPad). Dotazy ohledně technických parametrů u vystaveného zařízení zodpověděli kolegové z technické podpory, Adam Formánek s Ivanou Machálkovou. Bylo tak dokonale shrnuto a představeno kompletní řešení řízených skladů Gatema WMS.
Děkujeme všem obchodníkům i školitelům za účast, i za velice příjemnou atmosféru při školení.