ERP HELIOS iNuvio (dříve HELIOS Orange)

ERP HELIOS iNuvio (dříve HELIOS Orange) patří mezi podnikové informační systémy, jehož funkce ocení především majitelé malých a středních podniků. V rámci jednoho systému získáte komplexní pokrytí veškerých firemních procesů od finančního řízení přes HR až po výrobu. Díky plnohodnotnému Business Intelligence řešení, kterým je HELIOS iNuvio vybaven, získáte nepřetržitý přístup ke všem důležitým datům a reportům, které usnadní každé rozhodování o důležitých strategických krocích.
Nezávazná poptávka
Jsme GOLD partner pro HELIOS iNuvio.

Kde HELIOS iNuvio pomáhá

Systém HELIOS iNuvio představuje ideální řešení pro automobilové či strojírenské podniky, kterým pomůže s automatizací výrobních procesů, sledováním stavu zakázky, kontrolou skladových zásob nebo dohledáním příčin reklamace. Stejně dobře poté poslouží i ve všech velkoobchodech, kde se postará o hromadnou fakturaci, kontrolu výroby či vyskladňování zboží a umožní přímé napojení na e-shop. Své využití dále najde v logistice, elektrotechnické výrobě a řadě dalších segmentů. 

Vybrané moduly vám pomohou být efektivní v rámci řízení financí a skladů, poskytování služeb, marketingu, HR managementu, výroby, přepravy i mnoha dalších činností.

Přednosti HELIOS iNuvio

iNtuitivní
iNdividuální
iNteligentní
iNformující

iNtuitivní

Jednoduché ovládání a přehledné uživatelské prostředí, ve kterém vždy najdete přesně to, co hledáte.

iNdividuální

Prostředí systému se plně přizpůsobí vám a vašim potřebám – po obsahové i vizuální stránce.

iNteligentní

S využitím vlastních nástrojů systém vyhodnocuje získané informace a předkládá reporty potřebné pro každé další rozhodnutí.

iNformující

Systém včas a přehledně informuje o všem, co byste v souvislosti se svou firmou měli vědět.

Nejužitečnější funkce


Intuitivní ovládání, jednoduchý a moderní design.


Mobilní aplikace se všemi důležitými informacemi.


Business Intelligence pro efektivní práci s daty.


Personalizované uživatelské rozhraní.


Nástroj Analytik pro vytváření vlastních analýz.


Notifikační centrum pro váš neustálý přehled.

Jak postupujeme při implementaci HELIOS

  1. Analýza výchozí stavu a výběr řešení – abychom mohli posunout vaše podnikání.
  2. Předimplementační analýza – zaměříme se na firemní procesy.
  3. Školení vašich zaměstnanců – naučíme je s HELIOSem efektivně pracovat.
  4. Zahájení testovací provozu – vše vyzkoušíme před ostrým spuštěním.
  5. Překlopení do ostrého provozu – díky předchozím krokům vše proběhne hladce.
  6. Poskytování servisu – staráme se o vás i nadále.

Podívejte se na další otázky, které nám často pokládáte.

Získejte nezávaznou nabídku

Propojení je klíčem k efektivitě

Využijte všechny možnosti, které systém HELIOS nabízí. Buďte efektivní.
DOCU-X OCR
DOCU-X DMS
GATEMA MES
GATEMA WMS
E-SHOP KONEKTOR
DOCHÁZKA GIRITON
ROGER PLATBA
OXYSHOP
DYNAMICS 365
MAJORSHOP
PŮJČOVNA
WORKFLOW
BALÍKOBOT
EDI PRO HELIOS
PLÁNOVÁNÍ TRAS RINKAI

Nenechte své zákazníky utéct ke konkurenci

Gatema WMS a modul Výroba vám umožní mimo jiné sledovat aktuální stav výroby, skladového hospodářství i dat ze všech strojů. Vše se také automaticky propojí s termíny dodání. Stáhněte si přehled ukázek realizací z firem, jako je ta vaše.

Stáhnout brožuru
Gatema WMS a modul Výroba

O nás

Prvotřídní kvalita, invence, férový a osobní přístup i dobře promyšlená týmová práce – to jsou hlavní hodnoty, na kterých jsme už v roce 1992 založili naši společnost. Gatema IT od té doby prošla celou řadou změn, naše zásady se ovšem nikdy nezměnily. V rámci Gatema IT vyvíjíme a dodáváme do firem podnikové informační systémy, které se starají o snadnější a efektivnější řízení interních procesů. Právě zvládnutí těchto procesů je klíčové pro další úspěšné fungování firmy.
Více informací

Máte zájem o HELIOS iNuvio? Napište nám a získejte nezávaznou nabídku

Kontaktní formulář

databaseuserssmartphonelaptopchart-barsalarm
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram