Velmi nám záleží na kvalitě a úrovni podpory, kterou vám poskytujeme. Rádi vám s informačním systémem HELIOS iNuvio poradíme, pomůžeme anebo navrhneme optimální řešení.
Můžete nás kontaktovat těmito způsoby:
Hotline vám poskytujeme zdarma v rámci zaplacené systémové podpory. Je ale důležité si vyjasnit, co to vlastně hotline je.
Hotline je poskytován proškoleným uživatelům informačního systému HELIOS iNuvio, kteří jsou ve smluvním vztahu souvisejícím s používáním nebo administrováním informačního systému HELIOS iNuvio. Pokud to přeložíme do srozumitelného jazyka – hotline poskytujeme našim zákazníkům, kteří byli zaškoleni na používání informačního systému HELIOS iNuvio.
Cílem služby hotline je pomoci uživateli odstranit překážku, která brání běžné práci se systémem HELIOS iNuvio, nebo navrhnout řešení nebo postupy, jak překážku odstranit nebo obejít.
Nechápejte prosím toto upřesnění pojmu hotline tak, že nechceme, abyste se nám ozvali. Rádi s vámi váš požadavek projdeme a pokusíme se vám pomoci. Pokud překročíme rozsah hotline, předem nebo v průběhu hovoru vás upozorníme, že se jedná o placenou konzultaci.
Stejně tak nás můžete rovnou kontaktovat s požadavkem na placenou službu (např. požadavky na konzultaci, nastavení systému, výjezd, školení, programátorské práce…).
Děkujeme vám za respektování zásad hotline. Zpoplatněné služby nám umožňují navyšovat kapacitu a zlepšovat kvalitu a odbornost našich služeb.