Velkoobchod

ERP systémy HELIOS automatizují komunikaci s dodavateli i odběrateli (B2B a B2C) a pomáhají s výměnou důležitých dokumentů (objednávek, faktur, reklamací), které dále evidují v elektronické podobě. Právě proto jsou ve velkoobchodních podmínkách velmi využívané.
Nezávazná poptávka

Procesy, které vám pomohou

Hromadná fakturace

Systém podporuje hromadnou fakturaci a automaticky zasílá upomínky případným neplatičům.

Kontrola produktů

Mějte přehled o výrobních číslech, šaržích a exspiracích všech produktů.

Snadná administrativa

Tiskněte sestavy, štítky i formuláře v několika různých jazycích, které systém plně podporuje.

Logistika skladu

Díky promyšlené logistice skladu získáte dokonalý přehled o umístění všech produktů.

B2B komunikace

Získejte pokročilá B2B řešení pro snadnou komunikaci s obchodními partnery (např. webové portály).

Propojení s e-shopem

Systém umožňuje napojení na e-shop (B2C segment), a to včetně komunikace s platebními terminály.

Cenová politika

Usnadněte si práci při nastavování cen vašich produktů díky automatickému vytváření slev.

Komplexní využití

Získejte pomocníka i pro účetnictví, mzdy, plánování, analýzy nebo dopravu vašich produktů.

Nevíte, jak si vybrat ERP systém?

Připravili jsme pro vás průvodce, ve kterém vám poradíme, podle čeho ERP systém vybrat. A na co si dát pozor u těch, kteří jej budou implementovat, abyste nesáhli vedle. V závěru najdete i praktický checklist.

Stáhnout průvodce
Průvodce výběrem ERP systému.

Najdeme možnosti zefektivnění vašich firemních procesů. A navíc zdarma

Během jednoho dne zanalyzujeme řízení vaší společnosti i firemních procesů. Následně pro vás navrhneme konkrétní moduly ERP systému HELIOS i integrační řešení od Gatema IT, které vám pomohou zefektivnit chod vaší firmy.

Je jedno, jestli podnikáte v oblasti obchodu, výroby, ekonomiky nebo HR, informační systém HELIOS se dokáže přizpůsobit všem vašim potřebám.

Chci analýzu našich firemních procesů zdarma

Vylepšete systém HELIOS s podnikovými aplikacemi AVAplace

Hledáte způsob, jak efektivněji řídit své podnikání? S platformou AVAplace můžete jednoduše rozšířit váš systém HELIOS o podnikové aplikace šité na míru vašim potřebám. Vyberte si z široké nabídky aplikací a my vám zajistíme plynulou integraci, která usnadní řízení v oblastech, jako jsou lidské zdroje, finance, logistika a další.

Platforma AVAplace umožňuje firmám všech velikostí digitalizovat a optimalizovat procesy prostřednictvím cloudového řešení. Vytvořte si vlastní balíček aplikací, zvyšte produktivitu a získávejte konkurenční výhody díky moderním technologiím.

Projít nabídku aplikací

O nás

Prvotřídní kvalita, invence, férový a osobní přístup i dobře promyšlená týmová práce – to jsou hlavní hodnoty, na kterých jsme už v roce 1992 založili naši společnost. Gatema IT od té doby prošla celou řadou změn, naše zásady se ovšem nikdy nezměnily. V rámci Gatema IT vyvíjíme a dodáváme do firem podnikové informační systémy, které se starají o snadnější a efektivnější řízení interních procesů. Právě zvládnutí těchto procesů je klíčové pro další úspěšné fungování firmy.
Více informací

Získejte nezávaznou nabídku pro svou firmu

Kontaktní formulář

homedatabaseenterbookbubbleheart-pulseselectmagnifier
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram